לפי מחקרים שנעשו לאחרונה רק שליש מבין העמותות מגייסות תרומות באינטרנט. כדי לפרסם ולהצליח לגייס תרומות באינטרנט, חייבים להבין איך השיטה עובדת, להכין תוכנית מסודרת מראש ולהבין את קהל היעד. מומחי גיל דיגיטל חושפים בפנינו טפח בתחום הכי חם בעולם השיווק הדיגיטלי

מהפכת השיווק באינטרנט כבר הגיעה למגזר החרדי ולא מעט בעלי עסקים כבר מקדמים את העסק שלהם דרך האינטרנט וזוכים להגדלה משמעותית של ההכנסות. אך מה קורה עם העמותות הרבות הקיימות במגזר? האם הם מנצלים את כוחה העצום של המדיה למטרות גיוס תורמים?

את האמת, אין מנהל עמותה שלא עברה לו בראש המחשבה לקיים קמפיין אינטרנטי לגיוס תרומות באינטרנט עבור העמותה שלו. חלקם אכן ניגשו למלאכה, וחלקם עדיין מהססים וחוששים. בסקר שנערך בקרב 334 בעלי עמותות 66% ציינו כי העולם הדיגיטלי הוא חיוני לתפקוד העמותה.

בנוסף, כ – 78% מבעלי העמותות חושבים שעמותות שלא פועלות באינטרנט מפסידות הזדמנויות למימון וגיוס כספים. באופן חד משמעי ניתן להגיד שעמותות יכולות לגייס יותר תקציבים ותרומות באמצעות שיווק באינטרנט

איך אנחנו עושים זאת בפועל?

בנייה ופילוח קהלי היעד- חלוקת הקהלים לקבוצות פילוח ומיקוד שונות תאפשר לכם להפיץ להם מסרים פרסונליים ככל הניתן ותעניק קנה מידה טוב יותר למאפיינים של התורמים. בהמשך תוכלו למקד את הקהל יותר, לשפר את אחוזי ההמרה לתרומה תוך שימוש בפחות חשיפות ולחסוך בעלויות תקציבי המדיה.

רשתות חברתיות - שימוש במדיה החברתית וכיוצא בזה עשויה להגדיל את האפקטיביות של בניית הקהילה הדיגיטלית של העמותה ובכך ליצור מעורבות עם אנשים שיש סיכוי רב יותר שיתרמו לעמותה.

דיוור ישיר לתורמים - דיוור באימייל נחשב הרבה פעמים אחד הכלים הכי אפקטיביים ליצירת קשר עם התורמים שלומדים להכיר את העמותה ומזדהים עם המטרות שלה, וכך לאורך הזמן ניתן להגדיל את מעגל התורמים.

מערכות דיוור מתקדמות מאפשרות פילוח (סגמנטציה) לפי פרמטרים שונים ויצירת רשימות שונות או תיוג משתמשים

קידום ממומן PPC - קידום ממומן הוא דרך מעולה לגייס לקוחות חדשים במהירות. בקידום ממומן אנו מפרסמים לגולשים בדרך במגוון פלטפורמות- בפייסבוק ובגוגל, ביוטיוב ובג'ימייל באתרי חדשות

צוות גיל דיגיטל דואג כמובן לניתוח מתמיד של הנתונים וביצוע אופטימיזציה, על מנת לשפר כל הזמן את איכות הקמפיין ואת תוצאות הפרסום.

הנתונים שחשוב לדעת לאסוף ולנתח מכל ערוץ פרסום הן: חשיפות, מעורבות, הקלקות לדף פרויקט, הוספה לסל התרומה והשלמת ביצוע התרומה ועוד



מה זה נותן בפועל לעמותה?



על מנת להגדיל את רווחיות העמותה היא זקוקה בעצם ללידים איכותיים המביאים פניות של תורמים פוטנציאליים המעוניינים לתרום לעמותה. רוב המפרסמים עובדים בשיטת "מחיר קבוע לליד" או בשיטת "ריטיינר חודשי קבוע".



'גיל דיגיטל' פיתחו שירות הוגן במיוחד בתחום הלידים. הלקוח משלם תשלום ראשוני וחד פעמי, נמוך יחסית, בשיטת "הכל כלול" (בניית דף נחיתה,עיצוב, כתיבת תוכן פרסומי, רכש מדיה, קידום ממומן ועוד).

במהלך החודש הראשון מריצים 'קמפיין ניסיון' ובסופו נקבע מחיר ליד ריאלי, שנבחן בצורה אמיתית במערכות שונות. תקופה זו נקראת תקופת הפיילוט.



מכאן והלאה ייתקבע המחיר לליד וזה יהיה מחיר הבסיס לליד להמשך הפעילות.



הלקוח יכול לבחור בין רכישת "חבילת לידים" (לדוגמה: 200 לידים לפי מחיר הבסיס שנקבע בניסיון) או לבחור בשיטת "ריטיינר חודשי קבוע".

גיל דיגיטל מביאה איתה ניסיון עשיר ומוכח עם צוות מומחים דתי – חרדי, המתמחה בכל תחומי השיווק וקידום המכירות באינטרנט.

הצוות המסור שלנו כולל: אסטרטגים, מעצבים, כותבי תוכן, מומחים לקידום אורגני וממומן, שיודעים לדבר בשפה של המגזר הדתי והחרדי ויודעים להביא את העמותות ליעד הגיוס הנכסף.

יש לכם עמותה? דברו איתנו - 03-3094949