מאשדוד מגיעה הידיעה על פטירתו של הרב אהרון איינהורן, אב לתשעה ילדים שנפטר בגיל 44 אחרי ייסורים קשים.

הרב איינהורן היה מחנך מוערץ ואיש חסד שפעל רבות למען משפחות נזקקות. לפני כשנה חלה בסרטן והחל לעבור סדרת טיפולים קשה בבית החולים איכילוב.

כתוצאה מהגידול סבל מ'מיימת' ונזקק להתאשפז בכל שבוע על מנת לרוקן את כמות המים האדירה שהצטברה בגופו. בני משפחתו עשו הכל על מנת להקל על ייסוריו.

על רגעיו האחרונים סיפר שכנו וידידו הקרוב, יהודה קליין: "שבת בבוקר, דפיקות על הדלת, הילד הקטן של איינהורן אומר לי: 'אמא מבקשת שתבואו, אבא לא מרגיש טוב' אני רץ במדרגות ומתפרץ לבית, אהרון גונח מכאבים והכרתו מתערפלת, אני מציע לאשתו ללכת במקומה לבית חולים והיא נשארת עם הילדים המבוהלים בבית, באסותא רוצים להכניס אותו לניתוח דחוף ואז מתחילים הרגעים הכי קשים שהיו לי בחיים"

לסיפור המלא הקליקו כאן>>>

"הסיטורציה יורדת, הצוות מסתכל עלי, אני מבין שזה הרגעים האחרונים של אהרון עלי אדמות, אומר אתו ווידוי וקריאת שמע, תוך חצי שעה אנחנו אחרי הכל. אני נזכר במילים שאמרתי לאשתו: 'תבואי להחליף אותי במוצאי שבת... ויודע שאין לה לאן להגיע יותר'.

בצהריים אני חוזר רגלית מבית חולים והבניין שלנו רועד מבכי, 9 ילדים הפכו ברגע אחד ליתומים, הקטנה בת ארבע. הם אבדו אבא ענק, איש של חסד ועשייה, עניו שהולך בצידי דרכים, נח לבריות ואהוב על המקום"

הרב איינהרון היה מלמד מוערך בתלמוד התורה של קהילת בעלזא באשדוד. את שמו הטוב קנה כמומחה להקניית הגמרא שאוהב את התלמידים אהבת נפש .

בזמנו הפנוי עסק בחסד ודאג למשפחות נזקקות בלי שאף אחד ידע. הוא יצר קשר עם מגדלי פירות וירקות וכל יום חמישי הם היו נותנים לו את התוצרת שנשארה. משפחות רבות באשדוד וקרית גת היו מגלות בכל ערב שבת ארגז עמוס כל טוב ולא ידעו מי ה'גביר' שעומד מאחורי החלוקה.

לפני שנה ביום ל"ג בעומר גילו לו סרטן בקיבה, והוא עבר טיפולים בבית החולים איכילוב.

למרות זאת, המשיך ללמד במסירות נפש, להתפלל במניין ולפזר חיוכים לכל הסביבה.

כאמור עם פטירתו הותיר אחריו אלמנה ותשעה יתומים כשרעייתו מלכה (43 ) נאלצת גם להתמודד עם חובות עצומים מתקופת מחלתו.

מגבית מיוחדת נערכת על ידי קופת ועד הרבנים ונציגה באשדוד מבקש מהציבור:

"הבית ממושכן מהמחלה, החובות עצומים ואין אבא בתמונה. אנחנו חייבים לעזור להם, להחזיר לו קצת על החסד שעשה ולדאוג לילדים הקטנים שנשארו בבית. בואו נתמוך בהם בכל הכח ונזכה לראות בתחיית המתים במהרה!"

לעזרה הקליקו כאן>>>